Berlin Bad Trip (5/6)Hunchbacked Relatives
Jannik and his family go to Husum, on the North Sea, to his grandmother's funeral. Jannik's father is very enthusiastic about his sporty nephew Jasper. Jannik retreats, hacks into Tai's cloud and watches videos from the theatre trip. It slowly dawns on him that something was going on between student Melanie and teacher Claudia.Tai filmed everything! Back in the command centre, he tells Jannik that something bad has happened... Have the two of them gone too far?