Naked Above Berlin (4/6)Requiem For Mel
Tai turned on the heating and turned off the water in Principal Lamprecht's flat. Lamprecht dehydrates and hallucinates. Jannik can't reach Tai, and he can't find him in the command centre next to Lamprecht's flat. Jannik blames himself: had the caresses the night before been too much? Jannik's father sends him to a doctor friend of his for a check-up. There, Jannik finally feels brave enough to admit that he's gay for the first time. Then comes the longed-for news from Tai: Lamprecht is finally ready to confess...