Berlin Bad Trip (3/6)Best Friends
It's Monday. Lamprecht is sure that the teaching staff will notice he's gone and look for him. But his absence is explained by Tai's false sick note and Jannik's forged letter in which “Lamprecht” says he's having a burnout. His colleague Claudia decides to check on him, but she can't get past the concierge. Lamprecht sees Claudia on the street and is now sure that she is to blame. He reflects on how he confronted her a few months ago with a love letter from Melanie...