Naked Above Berlin (2/6)The Son, The Ex and Her A Hole
Headmaster Lamprecht tries everything to escape from the prison in his own flat, but Tai and Jannik are always one step ahead of him. They taunt him via his laptop. Lamprecht has argued with his son and suspects that he's the one behind everything. But then it slowly dawns on him what this could really be about... Melanie. Is Jens Lamprecht responsible for her suicide?