Berlin Bad Trip (1/6)The Moon Has Risen
One evening, classical music fan Jannik receives a video from his friend Tai of school principal Lamprecht staggering around drunk. Together, they take Lamprecht to his flat in a state-of-the-art high-rise building. Tai knows a lot about technology and electricity, so the two decide to lock the unsuspecting principal in his own home. Tai connects to Lamprecht's computer via Bluetooth. Let the games begin...