Re: Porn AddictionWhen Pleasure turns into Pain
About 500,000 to 800,000 people in Germany are addicted to porn and many are no longer in control of their lives due to their sexual disorder. The problem is a taboo subject. But sex sells, especially on the internet: In Germany alone, online porn providers turn over an estimated 4.5 billion euros a year.