Isaiah Collier & The Chosen FewDeutsches Jazzfestival Frankfurt 2022
Cosmic, meditative, spiritual, Isaiah Collier is in the tradition of saxophonists such as John Coltrane, Pharoah Sanders, or other musicians like Sun Ra or Kamasi Washington. He shares the stage of the Frankfurt Jazz Festival with his quartet: The Chosen Few.