Ukrainian Freedom OrchestraMusic Against War
The answer to violence is culture. The Ukrainian Freedom Orchestra brings together Ukrainian musicians, some of whom are refugees, others members of European orchestras. ARTE broadcasts the world premiere of the orchestra live from Warsaw. On the programme: Valentin Silvestrov, Frédéric Chopin and Johannes Brahms.