Prague Sounds - Concert for EuropeThe Czech Philharmonic
To celebrate the Czech Presidency of the EU, the programme of an open-air concert on the Moldau river includes works by three great Czech composers: Smetana's My Homeland, Dvořák's Carnival and Janáček's Glagolitic Mass. They are performed by the Czech Philharmonic Orchestra accompanied by Evelina Dobračeva (soprano), Lucie Hilscherová (mezzo-soprano), Aleš Briscein (tenor), Jan Martiník (bass) and the Prague Philharmonic Choir.