42: The Answer to Almost EverythingCan We Control Clouds?
Clouds carry water particles and release them as rain, but the way they distribute droplets across the planet is uneven. Often times, regions with ample water get more rain while dry areas are left parched. Can this imbalance be remedied? Understanding how cloud function could lead to solutions for a more equitable rainfall distribution.