42: The Answer to Almost EverythingDo Dogs Really Love Us?
Every owner knows that their dog loves them. Humans have a very special bond with dogs, and this relationship has been around for thousands of years. But what if man’s best friend wasn’t really a friend? Could our four-legged friends be manipulating us to get what they want?