Wet Leg - La Route du Rock 2022Jarvis CockerDays Off 2022
The Days Off festival invites former Pulp singer Jarvis Cocker to revisit classic French pop songs from the 1960s, tracks immortalised in the Wes Anderson film, The French Dispatch.