Young Euro Classic 2022
At the Young Euro Classic festival in Berlin, the European Union Youth Orchestra (EUYO) brings together young talent from across the EU. Under the direction of Gustavo Gimeno, the orchestra will present five works from the classical repertoire, ranging from Stravinsky to Ravel. It's a chance to discover future classical music stars and celebrate Europe's unity, and diversity.