My LandRecirquel
In My Land, the innovative Hungarian company Recirquel mixes circus and contemporary dance. Through powerful choreographic tableaux and striking acrobatics, seven artists from Ukraine evoke the intimate ties that bind them to their native land. In the present context, this piece takes on a new meaning, as acrobat Yevheniia Obolonina says: For although My Land was originally a love story, it now expresses a love of Ukraine. Premiered at the Edinburgh Festival Fringe in 2018, this striking work has sold out in performances worldwide.