Midterms: A Springboard for Trump?
The midterms, or mid-term elections, are an opportunity for American voters to give their opinion on the current government, Joe Biden's administration. For the 2022 midterms, however, the focus is on Donald Trump. Can the mid-term elections serve as a springboard for his return to power?