Matador
In Pedro Almodóvar’s erotic and macabre fable, a once-great matador who can no longer fight crosses paths with a seductive murderess and a troubled young man. As desire, obsession, and violence intertwine – the film explores passion’s deadly edge in a twisted tale of love and death.