Resurrection - Gustav MahlerAix-en-Provence Festival 2022
The most popular of Gustav Mahler's symphonies, conducted by Esa-Pekka Salonen and staged by Romeo Castellucci. A very special production, which promises to stir up the audience at the Aix-en-Provence Festival.