Mao Fujita and Riccardo Chailly interpret RachmaninoffLucerne Festival 2022
In 2022, the Lucerne Festival Orchestra conducted by Riccardo Chailly honoured Rachmaninov by performing two of his most famous works: the ‘Piano Concerto No. 2 in C minor’ and the ‘Symphony No. 2 in E minor’.