Diary for My Lovers
Juli is 18 years old and works in a spinning mill. She has left Magda, the security officer who raised her and who brought her back from the Soviet Union after the war. Her dream is to become a film director, but she was refused admission to Budapest. But thanks to Magda, she has obtained a scholarship to Moscow.