Stalin: Life and Death of a Dictator (3/5)Stalin, Hitler and the War
Stalin’s health is getting worse and the doctors are finally called, 13 hours after his stroke. A traditional treatment with leeches is applied. But will it work? The citizens of the Soviet Union believe that Stalin is in the Kremlin, a building that represents the strength of the nation, steadfast against foreign invasion, most recently against Hitler.