Stephanie LottermoserElbjazz 2022
German singer, composer and saxophonist Stephanie Lottermoser blends funk, pop and soul with her jazz roots. Her latest album, Hamburg, is full of catchy grooves and smooth arrangements and is a tribute to her adopted home city.