SigridFlow Festival 2022
Norwegian singer Sigrid Solbakk Raabe, known as Sigrid, is a rising stars. Her anthemic single Strangers has already over 66 million views on YouTube. The 25-year-old impresses with her strong voice and her catchy melodies.