The Click TrapHow Online Advertising Threatens Democracy
We live in a digital world surrounded with online ads where tech giants make huge profits from targeted advertising. But what may seem like a harmless way to keep the internet free means silicon valley bosses getting rich from rising online hatred, misinformation and dangerous scams.