Biniam GirmayCycling Ace
Biniam Girmay is a promising young cyclist from Eritrea. He dreams of taking part in the Tour de France one day. Despite all the obstacles in his way, Biniam climbs the world rankings step by step and competes in races in Europe. Will he manage to join a top team for the pinnacle of competitive cycling?