Offshore Wind FarmsCan They Coexist with Nature?
Offshore wind farms are a major player in the move away from fossil fuels, especially in the North Sea, and they are increasing in number. But their impact on the environment is not yet clear: We take a look at ongoing research in Europe that is measuring the impact of wind turbines and their harm, or benefit, to biodiversity in our seas.