Watch Mount Kimbie Echoes with Jehnny Beth 49 min Watch the programme
To celebrate their 20th birthday, Franz Ferdinand performed their greatest hits in 2023 on the Yoyo stage at the Palais de Tokyo. Backstage, Alex Kapranos talks to Jehnny Beth about two decades of creation, and the pleasure of looking back.