Dispatches From Ukraine: Local Journalists ReportQueues at the Petrol Pumps
In Kyiv, as elsewhere in Ukraine, fuel is becoming scarce. Long queues form at every petrol station with waiting times up to half a day to get just a few litres of petrol. Mostly dependent on Russian and Belarusian supplies, Ukraine has lost its oil stocks, which were targeted by Russian forces. TSN 1+1 Ukrainian journalist Nina Hruchtska reports.