After two months of fighting, the Russian troops had their advance towards the West blocked by fierce Ukrainian resistance. Forced to leave the suburbs of Kyiv, the occupying army left behind mass graves and horrific accounts of rape and abuse in their wake. Russia is now turning its efforts to the Dobas and the coastline along the Sea of Azov. In Kyiv, the return of spring is also the return of many residents who had fled.