Since 24 February 2022, when the Russian invasion of Ukraine began, several million refugees have already been taken in by Poles. In the Lublin region, near the Bug River, which marks the border with Ukraine and Belarus, farmers, shopkeepers, a photographer and a teacher tell how their daily lives have been transformed by the outbreak of this war.