Barbara Hannigan Conducts Mozart's Requiem
Mozart's Requiem is the centrepiece of this concert at the Aix-en-Provence Easter Festival. Canadian soprano and conductor Barbara Hannigan leads the Orchestre Philharmonique de Radio France and the Radio France choir.