François-Xavier Roth Conducts the Berliner PhilharmonikerBaden-Baden Easter Festival 2022
Founder of the orchestra Les Siècles, François-Xavier Roth has been principal conductor of the SWR Baden-Baden and Freiburg Symphony Orchestras. For the Easter Festival, he returns to the famous spa town with the Berlin Philharmonic Orchestra. The programme includes Stravinsky's The Fairy's Kiss and Petrushka as well as a Bach oboe concerto performed by soloist Albrecht Mayer.