Róisín Murphy - Ground ControlSparks At the Château d'Hérouville
Sparks, the legendary Californian band with 25 albums, invites you to the Château d'Hérouville, France's famous studio in the countryside where many of rock and pop greats have recorded over the years.. The duo tell their story and play their greatest hits live such as "This Town Ain't Big Enough for Both of Us" to "My Baby's Taking Me Home" and "So May We Start".