Lebanon: A People in Crisis
In the Idlib region, the last enclave still held by the opposition to Bashar Al Assad, many Syrians are following the situation in Ukraine with concern: they know that the future of their country also depends on the outcome of this war in Europe. After 11 years of war in Syria, which has cost the lives of at least 500,000 people, they still dream of freedom and democracy.