My Week of War (17 June)
For Vladimir Putin, Ukraine is not a real country. Like the Russian Tsars before him he views Ukraine and Belarus as dominions of a greater Russia with Moscow as the capital. But as Ukrainians resist Russian invasion the three countries, which have so much in common - similar languages, the same religion and a shared history - could become forever estranged. The Russian world that tied these lands and peoples together (russkiy mir) could be coming to an end.