City Country CultureSimonne Mathieu: Tennis Champion Turned Soldier
Mayfair is one of the most chic areas of London. Its red brick buildings are home to luxury boutiques, and a paradise for tourists flush with cash. But during the Second World War, it was an area filled with French refugees. Among them, a fearless tennis champion...