Russian Soft Power in The CAR
Fleeing persecution in Burma, 740,000 Rohingya have fled to Bangladesh, which is struggling to welcome them. Many refugees end up in the Cox’s Bazar refugee camp, the most densely populated in the world and also the most dangerous.