Solidarity Concert with Ukraine
Live from Vilnius, Lithuania, a special concert to show solidarity with the Ukrainian people on Lithuanian independence day. Under the baton of principal conductor Ričardas Šumila and Ukrainian conductor Margaryta Grynyvetska, the Lithuanian National Opera Orchestra performs works by Ukrainian composers Valentyn Sylvestrov and Myroslav Skoryk, as well as Ludwig van Beethoven, in the presence of Lithuanian prime minister Ingrida Šimonytė.