Field of Dreams - Berlin TempelhofCity Country CultureFemale Bullfighting in Spain
The greatest legends of bullfighting have their careers made in the monumental bullring of Las Ventas in Madrid. It's a masculine world where women have not always been welcome. One early pioneer was even ready to declare herself a man to be allowed to fight.