Mapping the World EssentialsZaporizhia: A Weapon of War?
Will there be a nuclear disaster in Zaporizhia? Targeted by the Russian army since March 2022, Europe's most powerful nuclear plant is now under its control. A short tour of the world of nuclear power plants.