Mapping the WorldXi Jinping in Hong Kong
Xi Jinping went to Hong Kong to celebrate the 25th anniversary of the handover and install the new governor, John Lee, who will bring Hong Kong even closer to Beijing. We take a look back at the story of this unique city full of dramatic landscapes and contradictions. It's about to become a Chinese city like any other.