Beijing-Washington: Tension over Taiwan
In Madrid, NATO member states spent two days discussing strategy. War has returned to the European continent, and the NATO family has closed ranks in the face of a common threat: Vladimir Putin. Sweden and Finland also want to join. But one NATO member is determined to rock the boat: Turkey.