Beijing-Washington: Tension over Taiwan
The BRICS summit (Brazil, Russia, India, China, South Africa) organised by China, the G7 summit in the Bavarian Alps and the NATO summit in Madrid all happened at the same time. Let's take stock of these various international meetings and what they tell us about the new dividing lines.