Mapping the World EssentialsScholz, Macron and Draghi in Kyiv
Olaf Scholz, Mario Draghi and Emmanuel Macron recently visited Kyiv in a show of support for Ukraine at war. Summary of the situation in Ukraine and Europe’s position on the conflict.