Mapping the World EssentialsThe Danube and Ukrainian Wheat
The port of Constanta in Romania has become a strategic military and commercial crossroads. With the ports on the Black Sea blocked by the Russians, there are only three options for transporting Ukrainian grain: railway, road... or the Danube river.