Finland and Sweden Opt for NATO
Visiting France on 4th May, Narendra Modi was warmly welcomed by French President Emmanuel Macron. But the Indian Prime Minister did not condemn the Russian invasion, merely expressing his "concern". That's because India depends heavily on Russia for its supply of arms and energy.