Mapping the WorldAbortion: A Threatened Right
The Supreme Court is now made of a majority of ultra-conservative judges since President Trump's term in office. The court now looks set to overturn the Roe v Wade case which gave women the constitutional right to have an abortion if they so wish or need. This worrying step backwards for women's rights doesn't mean women won't have abortions. It means they'll die trying.