Mapping the World EssentialsUkraine, Before and After the War
On May 9, Russia celebrated its victory day without a victory in Ukraine. Instead, President Putin further pushed the narrative of Russian victimhood, despite the fact that Moscow, not Kyiv, is the agressor. As the battle continues to rage, we take a look at Ukraine before and after the conflict.