Finland and Sweden Opt for NATO
China’s fight against COVID used to seem exemplary. But with brutal and inhumane lockdowns imposed on many cities to fight the Omicron variant, citizens are angry and the Zero Covid strategy is stretched to breaking point. Could Xi Jinping be in trouble?