Re: Ukrainian Refugees in Russia
On Tuesday 26 April, Gazprom announced that it was stopping gas deliveries to Poland and Bulgaria. The two countries had made it known that they refused to pay Russia in roubles. How could Europe cope with a possible European embargo on Russian gas?