Turkey, a Thorn in NATO's Side?
The Ukrainian president has proposed a new meeting with the Russian president to end the war. If negotiations were to take place, the Kremlin is likely to demand that Ukraine become a neutral state and renounce its wish of joining NATO. Finland has long been neutral, but its position on this issue is now shifting.